Måndag



Planen var denna:
Frukost: ½ äpple (40.5 kcal)
Lunch: ½ äpple (40.5 kcal)
Middag: En gurka (en hel fucking gurka, det är knäppt) (25 kcal)
Totalt: 105 kcal

I verkligeheten vaknade jag klockan ett bestämmer mig för att skippa frukosten (eller lunchen, ingen skillnad, så det får ni ju byta hur ni vill om ni känner för det). Äter ett halv äpple med kanel på.
Går ut på promenad och känner att den här dan är min, skyllde på kolera och sa att jag skulle äta senare (koleran var alltså igår, inte idag).
Vid fyra ska jag åka till M, jag älskar att vara hos M. Han är så galet skön och han tvingar mig inte att äta. Han vill för guds skull inte att jag ska äta. För då äter vi med hans familj och det vill varken dom eller han. Så det kändes pepp.
Vad som kändes mindre pepp var att jag senare skulle på filmkväll. Eftersom jag inte var gladaste flickan i stan visste jag inte hur jag skulle klara mig.
Men gosh, mina fattiga vänner har delat på en sourcream and onion chips påse. SOURCREAM<3 Haha gladare har jag nog aldrig varit för att mina vänner inte är veganer. Dock tvingade dom i mig två klyftpotatis bitar. THAT SUCKS.
Så jag skippade gurkan också.

Imorgon är en ny dag. Mmhm.

Kommentarer
pam viskar:

Vilken bra planering! Gurka är bäst! <3<3

Du med. :*



2009-01-06 @ 11:39:39
URL: http://itspam.blogg.se/
nicole viskar:

hejhej ! jag heter nicole och undrar om du gärna vill vara med på min frågestund !? det är första gången jag gör det här så det är spännande ; )men jag hoppas du får en bra dag /nicole<3

2009-01-06 @ 14:36:52
URL: http://absolutnicole.blogg.se/
Anonym viskar:

Bra blogg tjejen ^^

Jag älskar gurka, det kan man äta hur mycket som helst av och ändå inte få sig alltför mycket.

Kämpa på :)

2009-01-09 @ 13:56:48
URL: http://ged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0