Pack your life up

Haha, jag var så jävla bitter när jag flyttade från Sverige. Jag hatade min nya room mate och hen kunde ju verkligen inte få använda mina saker! Så jag fick med mig så jävla mycket skit hit. Skit som jag använder - men skulle bara använda i Sverige när jag är över på besök.
Ugh. 
Så nu har jag en enorm väska som jag måste ta med mig. Plus 1  1/2 veckas packning av kläder.
Jag har aldrig varit på semester längre än kanske fem dagar. HUR packar man?
Seriöst.
Kan ju liksom inte ta med mig allt.
Och fyfaaaan vad tråkigt det är att packa, så istället skriver jag här. Och tar mig ett glas vin. Hehe, man måste ju göra det lite roligare.
 
 
 
Hojta om ni vill gå och ta ett glas öl eller liknande nästa vecka om du bor i Sthlm, kommer säkert ha dagar över när jag inte gör någonting. 
Puss!
 

Kommentarer
captivatedminds.blogg.se viskar:

Berätta var du booooor nyfiken ju

Svar: Hehe, snart! :D
Leroy

2013-02-06 @ 00:40:28
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0