Det där med att vara ledsen

Okej, min panikångest attack jag hade igår var för oväntad för att den ska räknas, men jag tror jag har blivit bättre på att hantera min deppighet. Ni vet den där som bara lägger sig som ett tjockt klibbigt täcke över en.
Den är kvar och ligger där. Men jag kan hantera den. Min logiska sida har tagit över kontrollen.
Deppigheten är bara kemisk obalans. Den är lika verklig och lika ond. Men när jag lyckas vara rationell och logisk med den är den iaf lättare att inte låtsas om.
Lättare att fejkle, lättare att fejkskratta, bara lite lättare helt enkelt.

Kommentarer
Tonks viskar:

Jag önskar att jag var mer inspirerad att blogga, men det verkar inte infinna sig. :/

2013-02-02 @ 21:25:17
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Anonym viskar:

Kommer ihåg dig från skogsdungen tiden!

2013-02-03 @ 10:13:35

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0