Turn me on

PEPPEN!!
Behöver bara en bra dag idag och jag kan vara back on track redan imorgon!
Jag och fina Cupcake har ett dokument där vi väger oss varje dag och har olika mål att nå för dagen/veckan/månaden/perioden.
Det har funkat fantastiskt och även sådär, såklart, tror det har berot på olika motivation och deppighet.
Som förra gången vi körde ett dokument, då blev jag bara deprimerad av att se mina siffror.
Visst dom är faktiskt ännu värre nu men jag tror den här positiva inställningen hjälper!

I vilket fall, igår låg jag 1.5kg över dagsmålet. Jag vet fyfaaaan. Men kämpade för att inte bli nerslagen av det utan kämpa för att komma tillbaka! Jag är som sagt fortfarande över men inte med lika mycket utan nu ligger jag 0.7kg över dagens mål.
Så förhoppningsvis är jag tillbaka imorgon eller åtminstone på fredag!

Kommentarer
Em viskar:

Vi får hålla humöret uppe tillsammans! Hoppas du kan äta lite mer än bara frukt men du kanske är inne på svält fortfarande? saknar känslan men vill inte falla tillbaka så hårt.



Haha, ja nu jävlar även om dagen var lördag!

2012-05-23 @ 14:38:04
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0