New job

Jag har jobbat på mitt jobb i lite över 1½år när jag slutar. Många i branchen skulle helt enkelt runda upp det till två år så då gör jag det med. Två år på mitt nuvarande jobb.
Förra fredagen tog jag semester och gick på en konferans med min blivande arbetsplats.
Kontrasten var så stor att den nästintill hamnade i jordens omlopsbana
En dag med mitt nya jobb och jag kände mig mer välkommen och "en i gänget" än vad jag känner mig nu efter två år här där jag är nu.
Och det känns så himla trist. För det jobb jag har nu, har jag älskat så himla mycket, första halvåret tror jag att jag sålde min själ till det här företaget. Många människor har gått sen jag började så det är inte så att det är gamla gänget mot mig. Utan jag har helt enkelt inte passat in.
Det har varit dagar jag mått så sjukt dåligt på grund av det här. Så många dagar jag kännt att det är mig det är fel på. Jag som är misanpassad, tråkig och dum.
Jag är så sjukt glad att jag bara har en månad kvar på det här ångest stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0