Last breath

FUCK OFF! Det här blir mitt sista bittra, deppiga, arga, sura inlägget. Nästa vecka ska börjas från scratch.
Inte tillåta mig vara deppig.
Inte tillåta mig var bitter.
Inte tillåta mig vara sårad.
Inte tillåta mig vara tjock.

Gick tillbaka i mina icke publicerade inlägg och läste ett från den 19e Maj 2009 - från tiden jag var som smalast.
Jag tänker publicera det nu och bara tänka mig in i det.
För nu jävlar blir det falskt leende.
För nu jävlar ska ögonen glittra som aldrig förr.
För nu jävlar ska jag bli smal.
För nu jävlar ska jag bli snygg.

Kommentarer
Carolina viskar:

Hej! Jag är så glad att du börjat blogga igen!!!

2012-05-21 @ 07:43:36
Bambi viskar:

Vad glad jag blir att du säger det <3

Hur är det med dig?

2012-05-21 @ 14:25:19
URL: http://quixotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0