Fylle ledsen

Skyller rakt upp och ner på le alkohol igår.
Tre flaskor vin och öl och mitt humör gick inte att hålla tillbaka. Var sådär kul på tunnelbanan. Sådär kul att sitta ute i kylan i all evighet. Men okej, så är det och jag ber om ursäkt!
Back on track idag.
Vägningen gick ok idag också och igår åt jag ändå lunch och middag samt frukt.
Det var bra och nyttig lunch/middag. Så det bidrog såklart :)
Dagens låg jag bara 0.3kg över och då morgondagens 06.kg över och det går att fixa helt klart!

Kommentarer
Em viskar:

Alkohol är bra för att fly vardagen men ökar fettsyntesen men du får dricka hur mkt du vill, menar inte de:P Hoppas du hade kul iaf!



Önskar jag var tillbaka där, att jag inte äter när man mår dåligt men har vänt på allt och äter istället, hatar de! Bra att du är positiv<3

2012-05-24 @ 17:47:28
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0