Inlägg från 19e Maj 2009 - Freakshow.


Det är Tisdag. Den är en minut över tolv.

Det är inte vilken tisdag som helst.
För den här tisdagen ska jag fixa. Nu ska vi fixa det här. Släppa ångesten och hoppa på tåget mot smalheten. Åka ifrån den och nå dit vi vill. Du kan missa tåget om du vill men då får du möta ångesten istället. Det finns bara två val och jag tänker välja tåget. Jag tänker välja smalheten - snyggheten. Jag tänker välja en sommar med badkläder och sol. Jag tänker välja korta flyga kläningar med bara ben. Jag tän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0