Try to understand

Ughn. Varför är hjärnan så konstig?
Jag var med en kille för ett tag sen som inte slutade ge mig komplimanger och sa massa fina saker om hur jag såg ut och hur min kropp såg ut.
Men det funkade inte.
Det blev snarare tvärtom.
För ju fler komplimanger han gav mig desto mer blev jag medveten om hur jag såg ut.
Jag önskar att jag kunde ta bort den medvetenheten fullstädigt. Jag vill inte att varje minut ska vara fylld av tankar om hur jag ser ut. Om jag är tillräckligt bra. Om jag är tillräcklig. För det är jag aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0