Life goes on

Oj, jag mår inte så bra. Andra dagen i rad jag är hemma innan sju på jag vet inte hur länge och jag hinner tänka efter. Känna efter.
Trivs bättre i det där höga tempot. När jag bara hinner göra. Inte känna.
Men de har lett till lite dumma saker nu också. Legat med en kollega. Vi har snackat och han tror jag vet att jag inte vill ha något i framtiden och jag vet att han inte vill ha det.
Så inget trubbel där.
Men kom igen, hur utsvulten på närhet är man inte då?

Döm mig inte, jag orkar inte det nu.
Puss

Kommentarer
39 kilo viskar:

Det är klart att ingen dömer, iallafall inte här.

2012-07-19 @ 17:48:20
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0