Waffles.


Okej ni får säga det. Det är nästan att ni måste. Jag är äcklig.
Igår blev det sån fruktansvärd hets. Typ tusen våfflor, två bananer och två bitar kladdkaka. Så jäkla snuskig.
Jag var inte ens hungrig, jag försvann bara i en annan värld och åt och åt och åt!


Trots det så tror jag mitt nej fortfarande kan vara starkt. Nu måste jag vara stark. Idag har jag druckit äppeljuice. Slängde resten av kladdkakan och våfflorna. Har gått med i en "utmaning" också som går ut på att man får äta vad man vill/ när man vill/ hur mycket man vill men man måste fråga om lov! För varje grej man vill äta måste man fråga någon annan om lov, så jäkla underbart eftersom det känns, för mig, att jag är sjukt tjock om jag vill ha mat och därför kommer jag dra mig ifrån att äta så jag slipper fråga. Så jäkla smart! Och svarar ingen så är det ett atomatiskt nej :)

Kommentarer
Olivia viskar:

Nya tag vännen, är också med i den tävlingen förresten! ;)



/MindBlow

2009-05-04 @ 18:09:21
URL: http://mindblowana.blogg.se/
olivia/cupcake viskar:

sv: superana, dearana och svartin på sidan =D ! pluss nån till nu tror jag! kom? :D

2009-05-04 @ 19:01:44
URL: http://kcalkcal.blogg.se/
olivia/cupcake viskar:

kära du jag väger xxxxxxxxxxx antal kilo mer än dig och mitt bmi e xxxxxxxxx sifforor högre så d behöver du INTE oroa dig för! >.>

2009-05-04 @ 19:16:25
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0