Soup.


Gick upp tidigare idag och satte mig att bada i typ 2h. Det var hur skönt som helst, rakade mig, scrubbade huden, aniktsmask och hårinpackning. Så nu känner jag mig galet fräsch.
Det kanske låter konstigt, men jag har börjat frysa igen. Det gör mig så galet glad - faktiskt! Det sög att inte frysa man känner sig så jävla fet. Nu känns det bra<3

Har ätit både frukost och lunch, kommit upp i 150kcal. Min underbara soppa blev det till lunch, den smakar olika varje gång. Men alltid stark och god! Vill ni att jag ska lägga upp receptet?

Kommentarer
J viskar:

Ja, lägg upp recept :) alltid kul!

2009-05-28 @ 01:44:00
S viskar:

Aa =)

2009-05-28 @ 17:08:42
URL: http://thiny.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0