Onsdag.


Pojkthinspo! Am I crazy?

Frukost:
En kopp te.
Lunch:
En vitamin well
Middag:
Tomatsoppan.

Så är planerna för imorgon.
Idag har inte gått så bra som jag velat men som  sagt små steg, små steg. Bröd förbudet har hållt sig peppar peppar ta i trä, jag höll på att bryta det. Tog en tugga och började tugga innan vettet fick tag i mig och jag spottade ut skiten innan jag hunnit svälja något. Jag åt typ en halv dl jordnötter till frukost, så jäkla onödigt  är crazy mycket kalorier i sån skit. Och en banan til lunch. Till middag ska det inte bli någonting.
Svagare än mig är svårt att hitta. Jag ska fixa upp min styrka igen. Ikväll ska jag cykla en halvtimme, ett måste.
En timmes PW ligger också på schemat.
Åker till Halland på fredag och då är det fan inte okej att se ut som jag gör. Nu skare fixas.
Någon som är på att ta en PW ikväll?

Kommentarer
dme viskar:

jag kan inte heller se ut som jag gör. usch, verkligen inte acceptabelt.



men.. PW, när och hur länge? är dock skitsvag men kanske kan ta en lugn promenad i alla fall. <3

2009-05-19 @ 19:06:35
URL: http://giveitaminute.blogg.se/
Mikaela viskar:

Jag kan PWa imorgon om du vill, har tid o allt sånt :)

2009-05-19 @ 23:20:47
URL: http://nevergoodenough
cro viskar:

hjäääääääälp! pw blir det INTE för mig, har förbannad benhinneinflammation som dödar mig, smärtsamt långsamt, going crazy

2009-05-20 @ 14:38:09
URL: http://vissadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0