Hets/Hest.


Skjut mig snäll! Galen hets igår och självklart orkade jag inte kompensera och låg istället och skakade i en timme. UNDERBART. Oh yes.

Borde jag inte fastat idag då? Jo det borde jag. Men det blev sushi till lunch och sushi har någon konstig makt över mig, hypnotiserar mig till att säga ja. Jag lovar.
Eller nej egentligen inte, är bara galet svag. Men det ska fixas. Det ska iaf vara dagens enda intag!


Vill byta design. Funderar på cleant vitt med stora bilder/rubriker. Men då måste jag lägga tid på det också och tid verkar jag ha riktigt ont om. Blir ett helgsprojekt kanske? Fixa balla flikar och sånt också kanske..

Kommentarer
Anonym viskar:

du är inte den enda som hetsat.

jag orkade inte heller, eller jag kunde inte heller för den delen, kompensera. för jag är sjuk.

å fifan vad jag hatar det.



jag tycker din design är jätte fin :)

älskar din blogg,<3

2009-05-07 @ 23:01:11
Demonic viskar:

Aw vad jobbigt. Krama

Ibland får man helt enkelt bara äta och få i sig näringen. (För hetsmat brukar ju vara så fruktansvärt näringsrikt.)



Men du får fasta från och med NU istället! Och träna lite extra

2009-05-08 @ 13:41:45
URL: http://skinnyfied.blogspot.com

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0