21:39


Vet ni vad? Sommaren är hos i hälarna. Det är verkligen inte långt kvar tills vännerna börjar fråga om vi ska hänga med till straden. Inte långt kvar tills vi måste sätta på oss badkläder.
Som det ser ut nu kommer jag total vägra. BIG NO. Men kommer det vara så hela sommaren? FUCK NO. Här ska det kämpas. Här ska dieter hållas och här ska det bli smalt.
Jag vägrar, och jag menar det, vägrar att se ut som en val i sommar. Jag ska ha den där platta magen, jag ska få dom där avundsjuka blickarna, jag ska vara smal.
Ingen tvekan om saken!

Kommentarer
dme viskar:

NU FUNKAR DET :D sover du inte förresten? <3 men ja, du borde åka till mig inom en snar framtid och fasta och vi skulle vara så starka ihop!

2009-05-28 @ 01:17:59
URL: http://giveitaminute.blogg.se/
PERFECTION IS MY DIRECTION viskar:

yes, så känner jag också. We can do it! :)

2009-06-05 @ 23:33:17
URL: http://perfectionismydirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0