11:59


Har börjat fundera på att ta bort bloggen, försvinna från dungen, från gröna sidan, från skells, bort från allt det här. Inte för att bli frisk, tror inte på sånt. Utan för det känns som det kommer slå tillbaka. Någon dag kommer någon dra linjerna till att det är ju hon som är hon och så kommer allt vara fuckat.

Men hittils får det vara.

Jag skrev på skogsdungen att det var dags för skärpning och vem är det inte som blir inaktiv efter det? Jo jag, snacka om lite dubbelmoral. Jag ska bli mer aktiv, jag måste bara fixa i ordning mitt liv.

Behöver svara på det lila brevet också, det är svårt. Jag vill skriva, men jag vill skriva bra också. Idag ska jag skriva det, idag ska jag fixa det<3

Kommentarer
Olivia viskar:

Gör det du känner är bäst för just dig! Känn dig inte tvingad att göra något för någon annan.

Kram!

2009-05-10 @ 12:52:04
nelmo viskar:

försvinn inte från dungen <3 det är där du är säker, det är där ingen kan hitta dig fina <3

2009-05-10 @ 13:26:27
URL: http://nelmoo.blogg.se/
cupcake viskar:

jag har funderast på att ta bort allt också.. men jag vet inte :S !

2009-05-10 @ 13:38:01
URL: http://kcalkcal.blogg.se/
Fake ID viskar:

neje, tråkigt att du kanske tänker göra det :(

2009-05-10 @ 13:44:46
URL: http://fakeidentity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0