Sov.


Nationellaprov i engelska idag. Men eftersom jag är så awesome och har tentat av engelska B så är jag ledig, hell yeah. Men imorgon ska jag verkligen, verkligen dit.
Jag nådde veckans mål, men det var knappt. Äckelpäckel hetsningar som inte vill sluta. Men det går neråt iaf, men det är jobbigt att kompensera hela tiden. Början av veckan gick asbra, sen gick det sämre. Men jag är fortfarande taggad! Den här veckan ska jag klara också. Det går sakta men det är okej, för det går fortfarande neråt. Så att den 30 Mars ska jag nått ett delmål. Det ska jag gjort.
Idag blire ingen mat för mig. Vill börja veckan ren.

Intag:
1 piller
20+ laxerande droppar

Vad har ni för planer och mål den här veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0