Fuck.


ÅngestÅngestÅngestÅngestÅngestÅngestÅngest.
Jag sa till T att jag hade gått till skolan hela veckan fast jag inte har det. Jag hade inte behövt ljuga, han vet ju att jag mår sämst. Men jag vill vara duktigt, jag vill vara bra.
Fan jag ångrar det. Ska jag säga som det är när han kommer hem igen? Jag tror det. Kommer nog må sämre av att inte göra det.

Jag ska fixa skolan nu. Blivit något mer motiverad och tillskillnad för en månad sen så har jag nu överdrivet mycket tid till att fixa den. Så blir det när man klipper av alla trådar som finns tillgängliga att klippa av. Jag har insett nu att M, trots att jag inte kan prata med henne och jag stör mig på henne väldigt ofta trots allt är en otroligt bra vän eller åtminstone jävligt trogen vän. Tillskillnad mot alla andra har hon inte accepterat att jag försöker isolera mig. Hon tvingar nästan ut mig. Och det är jag fan sjukt tacksam över nu.

Peppen är hög på att gå neråt iaf. Eller jag tror det går neråt. Vågar inte väga mig, inte efter Dalar besöket då T proppade mig full med mat.
Vi ska klara det här eller hur? I sommar ska vi kunna hoppa runt i badkläder och allt kommer vara fast och slätt.<3
Hur har eran vecka gått hittils?

Kommentarer
nelmo viskar:

bilden - vilken underbar kropp hon har!

2009-03-19 @ 01:43:02
URL: http://nelmoo.blogg.se/
Mysan viskar:

Veckan har gått dåligt hittils=( upp 0,4 kg sen i fredags! såååå fail.. måste ner det tills imorgon..

och klart vi ska klara det!! vi ska vara smalast, snyggast och vackrast på beachen !



älskar dina bilder föressten. så himla fina verkligen.



och jag har själv en kompis som är som M. skönt att ha sådana.. men ibalnd är det bara så sjukt jobbigt.

2009-03-19 @ 16:51:03
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0