Dag 2.


Känner att jag borde uppdatera oftare. Men vill inte uppdatera massa emo inlägg hela tiden. Blir väldigt tröttsamt kan jag tänka mig. Så det blir färre och inte lika emo inlägg istället.
Kunde inte sova i natt. Så jag såg på en hel massa film, det mesta har jag sett innan. Men det var många favoriter som Reign Over Me. Så sjukt fin film!! Får rysningar och tårar i ögonen varje gång typ.

Jag funderade på att gå och pierca nacken idag, men tror inte jag gör det för det är egentligen en belöning jag ska ge mig själv när jag når 45kg. Så förhoppningsvis i slutet på den här månaden, det är iaf vad jag beräknat det som.
Räknat ut att jag bara behöver gå ner 0.2kg om dagen och just nu ligger jag lägre än vad jag beräknat att jag bör göra. Vilket är awesome! Så snart får jag nog min nackpiercing<3
Har ni några belöningar när ni når ett mål?

Kommentarer
zeth viskar:

Jag vet inte, har inte fått dem än ju :P

Jag får inte börja använda "vanliga" kläder i skolan förrens jag väger under 45, alltså måste gå runt i baggykläder fram tills dess.

2009-03-03 @ 08:32:51
URL: http://zeth.blogg.se/
febervals viskar:

När jag nått 45 ska jag tatuera mig ^^

2009-03-03 @ 11:51:49
URL: http://febervals.blogg.se/
febervals viskar:

Jag har inte riktigt bestämt mig ännu... har så många idéer haha ^^ men om jag inte lyckas hitta på något innan jag når vikten så piercar jag en earl ist ^^

2009-03-03 @ 12:19:12
URL: http://febervals.blogg.se/
Victoria viskar:

NACKpiercing? Hur ser de ut? :P

2009-03-03 @ 18:05:27
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Anna viskar:

Hej! Du har så fin bloggdesign! :) Är du duktig på att fixa med sånt? Jag är helt värdelös.. skulle verkligen vilja ha hjälp med det. Har du lust att hjälpa mig? =)

Kram

2009-03-04 @ 09:15:50

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0