APU.


Wosh, nu ska jag till skolan ändå. Men det känns okej. För det är inga lektioner och jag ska bara säga att jag ska göra en hemsida för en reklambyrå så åker jag hem igen. Det känns awesome. Fast fysatan va trött jag är. USCH.
Idag börjar min fasta och det kommer gå så jäkla bra. Ska hålla den till minst på fredag och helst tills söndag.

Gjorde cupcakes med M igår, dom såg fucking amazing ut. Men det var allt. Eller alltså dom smakade säkert underbart. But I wouldn't know about that. Hihihi.

Stay strong nu! Vi ska ju klara det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0