Action 3.0.


Okej, det är ett helvete att dra ut på det. Jag är förföljd av varenda fucking lärare. "Hur mår du? Du vet att du nu har mycket att ta igen. Mår du riktigt bra? Vart har du varit?". T.o.m rektorn ville prata med mig! Undra om jag hade haft samma problem om jag gick i en större skola...
Aja, webbläraren var den jag bävade för att mest träffa och det är väl han som har varit mest förstående. Jag har ju faktiskt jobbat med det jag borde gjort - fast hemma.
Nu ska jag upp och prata med min mediakommunikations-lärare och projekt och företagande-lärare. Usch jag vill inte.



Eller okej jag är lite stolt över att jag kom iväg och nu kan jag äntligen skriva ut en massa thinspo bilder att sätta upp i mitt rum!

Kommentarer
Eva Svedmark viskar:

Hej

Jag heter Eva Svedmark och arbetar som forskare vid Umeå universitet. För närvarande gör jag en undersökning till ungdomsstyrelsen. Jag skulle gärna se att du var med i denna studie. Maila gärna mig på [email protected] om du känner att du vill vara en del av min forskning.



Hälsningar

Eva Svedmark

Doktorand/pedagogisk konsult

Umeå universitet

2009-03-19 @ 13:30:37
Tjelsi viskar:

gud vad jobbigt att de plötsligt ska "bry sig"...

usch.



lycka till med allt kram

2009-03-19 @ 14:22:04
URL: http://tjelsi.com
illusion viskar:

Du är bäst som tog dig iväg till skolan <3

2009-03-19 @ 14:33:54
URL: http://pleasecontrolme.blogg.se/
Mysan viskar:

Du är sjukt bra som tog tag i och gick iväg till skolan!

du kan vara stolt över dig själv för det.

2009-03-19 @ 17:05:24
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0