12:17.


Jag är nästan lite förvånad över mig själv. Jag åkte till skolan fastän jag missat alla lektioner för jag försov mig. Ska visserligen ha utvecklingssamtal vid fyra, men det är vid fyra! Men jag pratade med min lärare och jag gör dom uppgifterna jag missde på lektionen nu istället. Medans jag väntar på T.
Undrar om han blir arg. Hoppas inte det. Han borde hunnit lugna ner sig iaf tills han kommer hit för jag var ärlig och smsade att jag försovit mig.

Mötet igår gick bra. Dom i princip lovade mig att jag skulle få bo kvar hos T. K (min soc arbetare) sa något i stil med "Leroy, hur länge har du bott här nu? Två och ett halvt år. Tror du verkligen vi skulle tvinga hem dig när du om ett halvår fyller arton?". Efter jag fyllt arton kommer det dessutom vara mina soc arbetare ensamma som bestämmer om jag får bo kvar eller inte, nu måste det skickas upp till indivudutskottet och bedömas. Så då blir det ännu mindre stress.
Kommer få bo kvar under hela min skolgång så jag kommer inte bli utslängd så fort jag blir arton heller. Men hon tyckte jag skulle ställa mig i bostadskö första November, månaden jag fyller år.

Satte föresten så att jag måste acceptera era kommentarer innan dom publiceras. Det är inte för jag är orolig över vad ni skriver. Jag kommer alltid publicera om ni inte ber om annat. Det är bara lättare att hålla koll på vilka man har svarat på och vilka man inte svarat på då :)

Kommentarer
Simone viskar:

Jag håller med! Jag ser henne som “fulsnygg” alltså vacker på ett okonventionellt sätt. Sådanna människor är vackrast tycker jag. Dom som inte är “klassiskt” snygga (sådanna människor är ofta väldigt fåfänga enligt mig), dom man inte ser det på en gång utan det smyger sig på

2009-03-20 @ 13:06:59
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
nelmo viskar:

åh alla bilder du publicerar är så oerhört fina och vackra!

bra förresten att du faktiskt gick till skolan endå!

2009-03-20 @ 13:32:55
URL: http://nelmoo.blogg.se/
Furiniel viskar:

Kolla om du kan ställa dig i kö redan nu, tror inte att man behöver vara 18 för att stå i alla köer. Ju längre du står i kö, desto mer köpoäng får du och du har lättare att få en lägenhet. Bara ett litet tips..

2009-03-20 @ 14:12:04
URL: http://furiniel.blogspot.com/
Mysan viskar:

Ååh grattis! så glad över att du får stanna:D och när du blir 18 så kommer du ju själv få så himla mycket mer talesrätt eller vad man ska säga. och ingen kan bestämma över en,



och kalrt vi klarar det här! vi kommer att vara snyggast och smalast



stay strong

2009-03-20 @ 15:58:59
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/
Tjelsi viskar:

snygg bild!

2009-03-21 @ 00:30:09
URL: http://tjelsi.com
moi viskar:

Svar: du har alltid så snygga bilder i dina inlägg leroy :*

2009-03-22 @ 10:30:46
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0