090331.


Funderar starkt på att byta till wordpress, man kan göra så himla mycket mer! Men ja, det får vara just nu orkar inte pilla runt så mycket.
Mitt svenska språk har ju gått och hängt sig någonstan, mitt engelska för den delen också. Jag kan inte skriva som jag brukade utan det blir bara fult och med gramatik fel hela jävla tiden. Så jag har fölorat min skrivningsförmåga. Satt igår och funderade på om jag skulle ta en blogg paus, just för att slippa läsa mina egna ord. Men sen tänkte jag att om jag slutar skriva så kommer det kanske bara bli värre! Så nu får ni nöja er med skit konstiga meningar och tråkig text, men det är ni väl vana vid, vid det här laget. Har ju skrivit som ett sär väldigt länge nu.

Har börjat stegräknar tävla med M den här veckan, så sjukt awesome att ha någon irl att tävla mot. M skulle dessutom aldrig bli misstänksam mot mig för jag har verkligen lyckats printa in att jag äter hela jävla tiden. Som när vi åt muffins, eller dom åt dom och jag sa att jag mådde illa för jag hade druckigt för snabbt. Men jag tjatade till mig en hel hög med muffins att ta med mig hem. Så ingen kada skedd åt något håll!

Försov mig idag så jag missade min frukost och mitt mellanmål, tänkte dricka juice när jag vaknade ändå så jag hällde upp ett glas och tog typ två klunkar sen ville jag verkligen inte ha mer. Inte för juice är äckligt så, men det kändes så onödigt att dricka det bara för att dricka det. Så jag tog två glas med vatten istället.
När mitt hår har torkat ska jag ut på promenad! Ligger långt efter i tävlingen och det är fan inte okej. Men det är fusk, på hennes apu går man ju runt som en tokig hela tiden, jag sitter bara vid en dator. Men jag ska fixa det ändå!

Hur går det för er? Ni som hoppade på fastan, har det gått bra för er?

Kommentarer
Linn viskar:

Jag vet hur det är. Jag läser igenom mina blogginlägg innan jag publicerar, men lyckas alltid missa massor av stavfel och grammatiska misstag. Mest pinsamt är det när jag blandar ihop "en" och "än". Jag har alltid haft alla eller näst intill alla rätt på alla stavnings- och grammatikprov i skolan och jag kunde alla grammatikfrågor i Värsta Språket (sällskapsspelet). Och engelska har också varit ett MVG-ämne, men nu känns det som att min engelska är på samma nivå som en random (svensk) 14-åring.



Något som brukar hjälpa är att läsa mer. Tidningar, böcker, egentligen vad som helst (förutom bloggar och andra internettexter som skrivs av folk som är lika dåliga eller sämre än en själv). Tyvärr kan jag inte tillämpa den metoden då jag saknar koncentrationsförmåga helt nu för tiden.

2009-03-31 @ 17:29:18
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Linn viskar:

Om du vet, kan du väl svara på min fråga om arbanden. Jag är verkligen nyfiken. Pretty please :)

2009-03-31 @ 17:37:13
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Anonym viskar:

nej det har inte gått alls bra :/

2009-03-31 @ 19:35:45
URL: http://www.xanga.com/shackiana
Linn viskar:

Nej Leroy, det var inte min fråga :) Jag har läst färglistan, men jag undrar varför definitionen "självskada" och "sjävlskadre" har två olika färger. Jag trodde att svart betydde att en skar sig, betyder orange att en skadar sig själv på något annat sätt eller vad är grejen?

2009-04-01 @ 03:46:32
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0