06:49.


Det känns helt otroligt. Jag är uppe, påklädd och faktiskt fortfarande bestämd över att gå till skolan -  på min tidigaste dag! Jag är ofräsh och äcklig men det får jag vara, jag orkar inte bry mig.
500 kcal idag känns som om det inte kommer hända. Ätit tre stycken vindruver och det känns som det räcker, har ingen som helst aptit och känner bara ångest i magen. Så mycket mer blir det inte! Det är tur att dom två första dagarna är lite frivilliga upp till 500.  Jag ska försöka att inte fuska på resten! Måste ju följa den nogrannt för den ska funka.


Nu kör vi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0