Sova.


Igår vaknade titt som tätt under natten och när jag verkligen skulle upp så kunder jag inte. I natt var likadant så när jag vaknade nu, halv sex, tänkte jag att jag måste ju faktiskt till skolan idag! Måste. För det här ska jag ju klara, ingen tvekan om saken!
Har foto idag och jag har lite smått panik. Det är ett ämne jag lätt kan få MVG i, men jag har missat så många moment att jag knapp lämnat in något i tid. Att lämna in i tid är mvg nivå. Fuck it. Jag måste ha mvg! Så imorgon ska jag ta mig iväg till crimson och få mina dia bilder framkallade. Och ikväll ska jag sätta ihop bildspelet jag ligger efter med, samt analysen av en utav Nan Goldins bilder.

Igår drack jag alldeles för lite och det vet jag. Hann liksom inte med och så får det inte vara! Vatten är galet viktigt.
Men idag ska jag ju till skolan (jag åkte aldrig dit igår) och då ska jag minsann köpa vatten så kan jag dricka lite när som.

Det var lite kul att se vilka som läser bloggen, så fortsätt gärna att kommentera så man kan läsa era bloggar också!
Hur ser eran dag ut?

Kommentarer
Lisa viskar:

Tack för att du inte skrev ut adressen! Iaf så läser jag för att jag tycker att det är intressant.. känner själv för att gå ner men har inte riktigt den pli som ni andra verkar ha, tyvärr! Så jag e mest avis!

2009-01-14 @ 08:24:17
URL: http://fliza83.blogg.se/
zeth viskar:

ojdå, missade det, heh, fixat nu :)

Kul att du uppdaterat en massa, hade saknat din blogg ^^

2009-01-14 @ 08:45:00
URL: http://zeth.blogg.se/
zeth viskar:

Tack för tipset, ska kolla in bloggen med en gång ^^ Jo, det är verkligen fruktansvärt, så avundsjuk på folk som kan kontrollera maten under längre perioder. Fast tänker inte vara avundsjuk längre, jag ska bli en av dem! :)

2009-01-14 @ 15:33:45
URL: http://zeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0