Råttisarna


Ibland är jag så galet glad över att ha mina råttor. Eller jag är alltid glad över att ha dom. Men ibland extra glad. För dom är så galet söta att man inte kan bli annat än glad. Dom är fortfarande ganska rädda att vara ute och det är så gulligt när dom springer och gömmer sig för minsta lilla ljud.
Snart ska jag ut och springa, göra av med lite kalorier som jag inte fått i mig haha. Jag mår awesome idag. Så fort jag fått i mig mina koffeinpiller mår jag genast så mycket bättre. Slipper segheten som gör att jag inte kommer upp förän tolv. Men nu kör vi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0