Galleri Kontrast.



Idag hade vi som sagt bara foto. Kändes grymt skönt och den här lektionen var grymt inspirerande!
Först fick vi se en film om Anders Petersen, otroligt duktig svensk fotograf och han sa många kloka saker i den filmen som verkligen insiperade och gav ideér.
Efter luchen, min luch bestod av BonAqua, så åkte vi iväg till galleri kontrast som hade en galen utställning. Kommer inte ihåg vem fotografen var men det var iaf en kvinna som gjorde en dokumentär fotografering i Moldavien tror jag. Läskiga och berörande bilder verkligen.
Vi skulle på en kvart hitta en bild, analysera den och sen presentera sin analys inför gruppen. Vem var inte först ut? Aja, det gick bra även om jag dom minutrarna kände mig väldigt svimfärdig men det gick bra!

Fastan rullar på! Är också därför jag är svimfärdig och illamående. Femte dagen idag!

Eftersom jag har fått så mycket insperation från idag funderar jag på att starta ett eget fotoprojekt. Kommer antagligen vara självporträtt (tänk inte egofoton nu, då slår jag er). Kanske postar här om jag känner mig modig nog.
Antagligen inte dock, haha.

Kommentarer
pam viskar:

Du är så jävla bäst, handsome!! <3

2009-01-14 @ 19:27:48
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0