Failure.

Inga motgångar, ingen framgång?
Får tänka så iaf. Det här året ska inte bli negativt!
Dock är det lite krångligt att inte vara det atm.

¤ Stacker/efedrin snubben svarar inte. Svarar han inte har jag slängt 550kr i sjön.
¤ Jag har failat i två dar nu. Jag tror jag inte gått upp, inte särskilt mycket iaf. Men FUCK IT. Jag vill ju ner.
¤ Jag har inte tränat, för jag är ett lat fetto.


Men det ska fixas nu innan det är försent.
¤ Svarar han inte så FINE. 550kr till en kille som säkert behöver dom, annars hade han inte tagit dom?
¤ Inget mer fail. Det här är ju på riktigt, det fins ingen ctrl+z eller ctrl+alt+del. Det funkar inte så, så nu måste jag skärpa mig. Det är ju jag som lever i den här hemska kroppen.
¤ KOM IGEN! Det finns inga ursäkter för att inte träna. Nope, inga! Nu ska jag försöka hitta något jag tycker är kul (tips, ja tack) som jag kan göra hemma. Youtube och google är mina vänner, dom ska jag använda.

Det är upp till var och en. Vad väljer du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0