Bok.


Skak, skak, skak.
Fyra dagar av fastan har nu gått och mina naglar blir blåare och blåare. Tro det eller ej, men jag tycker det är peppande även fast jag hatar att frysa. Men jag ser förändring.
Om T inte blev så sur på att jag har slut på varmvattnet skulle jag dock duscha/bada konstant. Ha varmt vatten rinnande över mig, blunda och hålla andan under vattnet. Försvinna.

Kommer ni ihåg när jag skrev att jag skulle kunna bli straight för Edward Cullen? Well, läser boken nu och gah. Jag är kär i Bella. Varför finns hon inte på riktigt?! Jag vill nästan gråta för att hon inte gör det.
Har ingen chans att få någon flickvän, faktiskt. En tjej har stött på mig under mitt liv och hon är fuck ugly och går i min klass. Men kanske borde satsa på henne, ha någon åtminstone? Njae, jag tror inte det. Känns inte värt. Ge mig Bella istället, då är jag nöjd, jag lovar!

Min katt avlivas på lördag. Fuck it.

Andas i fyrkant. Det löser sig. Allt löser sig tillslut.

Kommentarer
zeth viskar:

Bullshit, du som är så snygg borde inte ha några problem att skaffa flickvän :)

2009-01-29 @ 18:40:21
URL: http://zeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0