090124


Nu ska jag iväg. Måste få min jävla dator fixad. Man känner sig något handikappad. Men det löser nog sig.
P kommer hit idag, det börjar bli obehagligare ju längre tid det går. Jag undrar varför? Kanske för jag råkade säga vad som hände till M när jag var full och hon minns det.
Jag blir påminnd om det så jag inte kan glömma det. Så det gnager hela tiden. Kanske borde prata med honom. Men jag vet inte vad jag skulle vilja få ut av det. Stating the obvious känns rätt onödigt för det leder ingenstans.

Idag ska jag inte äta något, säger inte att jag ska fasta för det kommer jag säkert inte lyckas med när P är här. Men jag ska försöka att inte äta något alls.

Kommentarer
pam viskar:

<3<3

Söt du är. Tack!

Men jag kommer uppdatera om min långa fasta lite då och då som jag påbörjar nu.



Puss!

2009-01-25 @ 10:01:29
URL: http://itspam.blogg.se/
moi viskar:

så jävla snygg bild :*

lycka till & you can do it <3

2009-01-25 @ 21:45:42
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0