Uppåt.


Det är lite bättre idag. Kunde sätta på mobilen en liten, liten stund och igår kunde jag logga in som offline på msn. Sen känner jag mig lite, lite gladare. Så idag kommer jag förhoppningsvis ut, kanske gå till affären och handla maten för imorgon. Det blir ca 6km, inte så mycket egentligen. Men det är alltid något.
Kanske ska sova hos mina föräldrar idag. Dom har tjatat på mig hela vecka och jag sa innan lovet att jag skulle komma hem. Men jag tror inte jag vill, tror inte att jag orkar.

Idag ska jag ju dessutom köpa min London biljett!! L, T's barn, fyller år idag. Vilket antagligen kommer firas imorgon med tårta och semlor. Ibland är jag extra tacksam mot min moral. Slipper all grädde och sånt äckligt. Inget tjat på att jag ska äta det heller. Så jag tittar väl på och dricker min light saft och sen på eftermiddagen kommer M och R för att äta middag hos mig. Funderar på att låtsas att jag har magknip eller nåt och bara få i mig pyttelite.
Fast lite vin hade inte suttit fel... Kanske ska fråga T om han tycker det är okej att vi gör det. Han tycker ju att det är okej att jag dricker på fester så varför  inte lite vin till middagen? Fast det är ju visserligen medans han är hemma och kan se det så då kanske han känner annorlunda för det. Vi får se helt enkelt.
Vad har ni för planer för helgen?

Kommentarer
mickis viskar:

Åhh, ska du resa till london? Vad härligt xD

Ja ska inte göra så mkt i helgen..



sv: Guud, det var ju inte mkt!!

Sj, är jag också 175cm

2009-02-27 @ 11:37:00
URL: http://babydollie.blogg.se/
T viskar:

Tack :)

2009-02-27 @ 12:25:03
URL: http://breakfastinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0