Hemsida.


När jag får tillbaka min dator ska jag börja programmera en hemsida. En pro-ana hemsida, eller det ska fungera ungefär som en community/ privat forum. Jag kommer köpa ett domän namn så det kommer bara vara namnet.com inget gratis skit. Jag behöver dock lite brainstorming hjälp med namnet. Någon som har några bra idér?
Har påbörjat designen och den kommer bli helt awesome. Proffsig, lätt skött, lätt navigerad och plain awesome!

Orkade inte gå till skolan idag trots att jag inte är sjuk. Kommer nog dra dit i tid med att Historian börjar dock, vill inte missa mer. Älskar det ämnet. Helt underbart.

Jag ska till L i helgen. Nervöst

Kommentarer
Jii viskar:

Wow, nice! :D Ser fram emot att hemsidan ska komma!

2009-02-05 @ 16:03:40
moi viskar:

åh detdär med hemsidan låter helt awesome. jag är sämst på namn så jag kan inte komma med förslag.. men lycka till :D

2009-02-05 @ 18:32:13
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0