Thirty days


Zeth föreslog att jag skulle förbjuda det onyttigaste jag åt för tillfället. Grejen är att jag äter jävligt lte onyttig mat, det finns liksom knappt någon onyttig vegansk mat, eller jo om man äter soja grädde såklart. Men det gör jag ju inte.
Funderade och funderade...
Så skrev Olivia alkhol! -facepalm- Så klart! Men, okej nu kommer jag låta alkis, min alkohol vill jag ju ha kvar! Den gör mig glad och jag går alltid ner i vikt när jag drukit! Så nej det går ju inte

Så istället för förbud så tänker jag fasta, ni hörde rätt. Och nu är det fan tredje gången gillt! Den här kommer inte bli avbruten, för det tänker jag inte tillåta. Det vore som om jag tillät något operera in mer fett under min hud! Och det är ju fan inte okej.
Jag ska fasta i 30 dagar.
Det låter kanske mycket i vissa öron, men inte i mina! För mina öron är fyllda med fett - eller ja.. Jag slår dövörat till iaf och jag vet att jag kan klara trettio dagar om jag så svimmar var tionde sekund ska jag slutföra det.

Inga tomma ord - bara tomma tallrikar!

Kommentarer
illusion viskar:

"Inga tomma ord - bara tomma tallrikar!" Fan vad bra sagt ^^

2009-04-03 @ 10:38:13
URL: http://pleasecontrolme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0