Backpain.


Usch som jag klagar nu för tiden.
Men min rygg hurts like hell! Det finns absolut inget sätt att ligga skönt på och huvudvärken är kvar, dessutom fryser jag som satan.
There I'm done.

På valborg ska jag till någon snubbe där R (M's pojkvän) bodde innan han flyttade tillsammans med M. It kinda sucks. Men ändå rätt bra, eftersom jag mått skit senaste tiden kanske det blir bra att slappna av en liten stund. Eller ja, det är det jag försöker intala mig själv. Att det kommer gå bra, jag kommer kunna säga nej, att jag inte kommer tillåta någon aspackad kille att ta på mig. Men chansen för att det kommer bli så är minimal.
Men imorgon kommer jag vara pepp för jag kommer lyckas intala mig själv att allt kommer gå fint. Yes I will.

Oh okey, now I'm done.

Kommentarer
Em viskar:

Det hoppas jag också men när man är allt för smal så går det inte undvika vid ett visst tillfälle, bli inte allt för smal bara.

2009-04-30 @ 07:38:06
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
olivia/cupcake viskar:

klaga hur mkt du vill, d e skönt att släppa ut skiten

2009-05-01 @ 18:02:37
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0