16:00.


Känns nästan otroligt att jag orkar med att skriva. Men det är det enda just nu som fungerar.
Vill skriva i dungen, men jag orkar helt enkelt inte. Här är jag fri.

Måste ta tag i mig själv nu, det kan inte hålla på så här. Det är sommar snart och vindarna bör nu vändas. Nya blad att fylla med bra saker, inte med trista feta saker. Det är inte okej längre att titta längtade på smal-jeansen, dom ska på nu och dom ska vara snygga!

För övrigt funderar jag på att börja vara öppen med att jag vill gå ner i vikt. Inte öppen med att vara pro ana, men gå ner i vikt. So what att man har olika ideal? Jag får tycka vad jag vill är snyggt och vill jag nå det ska jag få göra det.
Vad tror ni? Kommer det att funka eller kommer man vilja "bota" mig?

Kommentarer
Anonym viskar:

Om du redan är smal, och andra tycker det, tror jag inte att det kommer fungera.. alltså om du redan är underviktig eller normalsmal liksom...

2009-04-20 @ 16:51:43
Linn viskar:

Jag tror att du lär få en del botare på halsen. Och bevakning på dina kostvanor. Men det kan vara värt det för att slippa ha hemligheter och hålla på och smussla och ljuga, det blir verkligen tröttsamt i längden.

2009-04-20 @ 16:57:24
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com
olivia/cupcake viskar:

NEJ nej och åter NEEEEEEEEEEEj var inte öppen med det. Folk kmr antagligen att acceptera det i början men sen när du börjar bli riktigt "sjukt jävla äckligt smal" som folk säger så kmr folk inse att du e "sjuk" och vilja bota dig och pang så e du uppe i vikt igen. verkligen inte värt det >.< !



Sommar snart! vi ska ner <3 kämpa kämpa kämpa <3

2009-04-20 @ 18:00:08
URL: http://kcalkcal.blogg.se/
illusion viskar:

Åh, jag vill verkligen! Hade jag haft någonstans att ta vägen hade jag åkt för länge sedan...

2009-04-20 @ 18:00:18
URL: http://pleasecontrolme.blogg.se/
Ne viskar:

Du kommer ju garanterat få höra att du redan är tillräckligt smal och absolut inte behöver banta. Men samtidigt, i slutändan är folk ändå mer intresserade av sig själva så frågan är hur mycket de kommer bry sig egentligen? Men man tycker ju det borde bli lättare, för då kommer väl inte folk tjata på dig att äta. Fast det kan ju lika bra bli precis tvärt om. Svårt val, beror nog på vad det är för sorts personer du har omkring dig.



Stay strong!

2009-04-20 @ 18:36:00
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/
nelmo viskar:

Jag har försökt berätta att jag vill gå ner i vikt, ex när mina vänner tjatar om att dom ska börja träna nu innan sommaren och gå ner nåt kilo eller fler och jag lägger in "jag med! vi kan ju försöka tillsammans så blir det roligare?" så skrattar dom och säger att jag är dum i huvet osv, och att om jag försöker gå ner mer så tjallar dom för skolsyster..

Men mina vänner är ju lite konstiga, så dina kanske skulle ta det bra och inte ironsikt :o

2009-04-20 @ 18:53:45
URL: http://nelmoo.blogg.se/
Anonym viskar:

hur menar du?



stay strong <3

2009-04-20 @ 20:00:34
jay viskar:

oj, glömde skriva min adress när jag kommenterade innan :)

2009-04-20 @ 20:01:26
URL: http://ienvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0