12:04.


Åh vad jag älskar att moin mobil klocka fortfarande är inställd på finsk tidzon! När man kommer på det så inser man hur mycket tid man har på sig! Trots min elaka förkylning ska jag nu in till stan och träffa min halv bror. Förhoppningsvis ska vi köpa lite färg och sen dra ut någon kväll/natt och måla! Var sjukt länge sen och nu när det äntligen är tillräckligt varmt så måsta man ju ut och vara lite kreativ!

Fastan går fin fint. Funderar på att ha lite olika fasta-dieter så jag inte blir uttråkad. Dag 1-6 körde jag ju först vatten, sen kaffe och te och sen light läsk/saft. Nu funderar jag på att köra en vecka med endast vitamin well drickor. Dom har ju lite fler kalorier än light saft/läsk och kaffe men har också sjukt mycket bra vitaminer som jag tror kommer göra så man inte blir sugen på något. Det är ca 17kcal per 250ml (en halv flaska), så vad tror ni?

Kommentarer
illusion viskar:

Jag tycker att det låter bra, bättre att dricka sånt än att hälla i sig light-läsk/saft med noll vitaminer iaf ^^'

2009-04-07 @ 14:53:06
URL: http://pleasecontrolme.blogg.se/
L. viskar:

Förmodligen tusen gånger bättre än all skit som är i lightläsken! och 17 kcal från vitaminer kan du allt unna dig, det är nog väldigt bra för din lilla kropp (:

2009-04-08 @ 13:03:41
URL: http://perplexed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0