Lost password

Höll på att skriva ett lite bittert inlägg om middag och min roomie precis tills jag kom på mig själv att jag ska vara positiv den här veckan.
I alla fall i bloggen ;)
Har tagit in en stor bukett syrener till köket och det doftar helt magiskt! Kan verkligen inte få nog! Kör in ansiktet i dom och bara LUKTAR.
Mmhm <3

Tror inte det blir någon middag ikväll, börjar bli för sent och vill verkligen komma ikapp mitt vikt schema.
Vägde mig för första gången den här veckan imorse och hade inte vägt mig sen i fredags. +0.3kg
Tungt, jobbigt och ledsamt. Men taggade till och sa till mig själv att det är upp till mig att få det gå neråt ingen annan och bara fortsätta på det positiva!
Nu ska jag ut på en kort spring runda innan F kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0