Birthday

Min rumskompis har fyllt år, men trots allt gick det förvånadsvärt bra idag.
Om man inte räknar alkohol.
Och det gör jag ändå aldrig.
Imorgon ska jag träna och sen AW på jobbet. Efter det hoppas jag att jag kan komma iväg till Cupcake.
Tänker ofta på hur vi bodde ihop, eftersom jag är en ensam människa tycker jag det är många gånger det är jobbigt att inte få vara själv. Men jag saknar verkligen att bo med henne, kunna vara med henne utan att vardagen kom ivägen. Att jag kunde hålla om henne, kanske inte kunde sova, men hålla om henne och sen kräla upp till jobbet dagen efter utan någon sömn.
Jag saknar det, jag saknar det så himla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0