Wednesday

Är det redan onsdag? Har stängt av.
Senast jag kom ihåg att jag gjorde det gick jag fortfarande i skolan.
Skillnaden då var att jag låg kvar, låg i sängen i två veckor.
Det är samma känsla nu, samma otroliga tomhet. Men jag har varit på jobbet. Det känns overkligt, som att det inte stämmer men jag har varit där.
Jag har tittat A i ögonen, skrattat med honom när han säger dom mest konstiga sakerna. Det känns inte som jag är där. Tror vi pratade om Game of Thrones igår. För visst såg jag den? Minns inte vad som hände. Verkade minnas då i alla fall. Eller så låtsades han.
Pratade med K igår till två tiden på natten. Han är så himla långt bort. Inte för att han hade kunnat hjälpa mycket om han var här.
Men nu har jag ingen.
F kom ju visserligen hem tillslut i söndags men hennes B var med. Inte för att hon hande kunnat hjälpa mycket ändå även utan B. Men har inte sett henne sen måndags morse ändå, när vi åkte till jobbet tillsammans.

På fredag ska jag träffa mitt nya jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0