Hard to Reach


Träna eller inte träna på lunchen? Blir mindre konstigt om jag gör det, för annars måste jag sitta vid min plats hela lunchen så jag inte äter.
Haha, jag övertygade precis mig själv.
Klart jag ska träna!

Det är sjukt jobbigt här på jobbet. Dom har frukost varje morgon, dom har konstant frukt överrallt och på våningen över oss har dom gratis glass. Fast glassen är faktiskt inte så lockande, aldrig riktigt gillat det.
Men frukten! Jag kan äta hur mycket som helst.
Fan.
Nej. Bli skör och vacker är ju planen.

Planen ska hållas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0