UtanDinaAndetag.


Skrev först ett jättelångt inlägg innan jag insåg hur personligt och stört det var så jag skriver om, skriver rätt.
Kan i alla fall skriva att efter två dar hoppar jag av ABC. Svagt, men jag pallar inte. Jag tänker inte äta om jag inte alls känner för det, känns bara meningslöst.

Måste fråga, är det bara för mig som blogg.se fuckar? Typ när man skriver nya inlägg, då är man i (antar jag) html läget och kan inte ändra något om man inte kodar själv och statisken är helt borta.

Kommentarer
pam viskar:

Min statistik bråkade tidigare idag. men Nu är allt som det ska.



<3

2009-09-02 @ 20:28:02
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0