Roads


Jag vägde mig! Hihi, lite stolt.
Inte över vad jag vägde, verkligen inte. Men att jag äntligen drog av det där jävla plåstret, om jag sköter mig nu kan jag forstätta.
Vägde mindre än vad jag var säker på att jag vägde, ganska mycket mindre. Men mer än vad jag hoppades på. Trodde på riktigt att jag hade gått förbi min högsta vikt, men nejdå fortfarande en del kilon kvar -  tack gode gud för det.
Bröt fastan efter jag vägt mig, 1l jordgubbar. Men det var värt. Ska fasta idag igen så det är ju lungt!
Pepparpeppartaiträ

Kommentarer
nelmo viskar:

ÅH GUD! jag dog av bilden. så jävla snygg tjej och bild!

2009-07-01 @ 14:14:37
URL: http://certify.blogg.se/
cupcake viskar:

hallå jag har en ide! Jag ska ju till Canada och kommer hem den 24:e! tycker vi kämpar järnet dom veckorna och sen träffas typ den 26:e eller något sånt och är smala och fina? <3 puss på dig! kan du inte skicka ditt nummer till mig förresten, mig egen mobil har ju blitt stulen :( ! KRAM

2009-07-01 @ 20:30:49
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0