Sug.


Förlåt om jag gör alla opeppade eller sugna också, men jag måste skriva ner allt så jag slipper tänka på det.

Det här är alltså förbjuden mat jag aldrig skulle röra men är galet sugen på:

Lussekatter - ffs!
Vegansk mjölkchoklad
Chips
Jordnötter
Pasta
Sojamilkshake
Knäck
Toast med sojamozarella
Cocopops
Pommes med grillkrydda
Marinerade vitlökar
Kladdkaka med vispgrädde
Bläbärspaj
BROCCOLIPAJ
Äppelpaj med vaniljsås
Chokladpudding

Smal>Tjock, så inget sånt trams för mig!


Dieten börjar imorgon. Har blivit lite uppehållen med sjukhet så det har inte blivit någon mat för mig hittils iår.




Kommentarer
Jii viskar:

Jag är så himla svag just nu ;/ Fått en dålig start på året. Men du har rätt, tack det hjälper att få lite påminnelse <3 Får inte ge upp ju. Måste helt enkelt försöka mer bara.

2009-01-02 @ 19:24:40
URL: http://outerperfection.blogg.se/
NICOLE :) viskar:

ja vi ska göra de här året till vårt! :)

jag ska kanske träffa henne ikväll "janni" du vet ;) eller ska dit där hon var sist, så jag hoppas verkligen hon dyker upp där under kvällen. :)



hoppas du mår bra <3

2009-01-02 @ 20:04:36
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/
Think Thin viskar:

omg, broccoliepaj! cravings

2009-01-04 @ 00:57:57
URL: http://thinkthin.blogg.se/
Anna viskar:

marinerade vitlökar, är det onyttigt?

2009-03-17 @ 19:25:28

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0