Sallad.


Åkte skridskor ute på sjön i en timme tillsammans med T. Det var härligt och träning för hela kroppen med den motviden! Det var tyst och lugn, verkligen hur skönt som helst.
Efteråt så ville T åka och köpa något att äta. Han orkade inte laga mat själv sa han. Så vi åkte iväg och köpte sallad. VÄRDELÖST skrek det i mitt huvud. För vafan, det är första dagen med pillerna, kan jag inte få fasta då? Men iaf, vi köpte sallad. Deras sallader dom gör är galet stora, det är mer än en "normal" stor portion. Gigantisk! Typ usa style.
Resan från pizzerian försöker jag komma på bra ursäkter. Kom inte på en ända vettig. Vi kommer hem och jag sätter mig vid bordet och öppnar salladen. T tar sin sallad och går upp!! Hihihi<3 Det blev ingen sallad för mig alltså. Jag slapp undan så jävla bra. Vilket flyt man kan ha ibland alltså! Bananskalet är mitt!

Angånde pillerna
; jag kommer inte ge ut adressen till någon antagligen. Det är inte för att vara dryg och elak. Utan för jag vill inte vara den som hjälper någon att börja med något personen inte skulle gjort utan den länken. Vill heller inte hjälpa någon ännu längre ner i skiten. Så om du ska ha länken så måste vi antagligen pratat en hel del och det har jag inte men typ någon via bloggen.
Jag har dessutom lovat personen jag fick det av att inte ge ut den.

Kommentarer
J-C viskar:

Min pappa... :/

2009-01-10 @ 17:25:24
URL: http://sagady.blogg.se/
pam viskar:

Ja absolut! <3

Imorgon kämpar du och jag vidare :*

2009-01-10 @ 22:53:54
URL: http://itspam.blogg.se/
moi viskar:

åh skridskor, det skall jag åka snart, i flera timmar!



/ jag kanske har fel nu, men vare du som ville ha halsbandet som jag hade på tävling för ett tag sen :)?

2009-01-10 @ 22:59:12
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
moi viskar:

aw okej, men maila din adress så skickar jag det till dig på posten :)!

2009-01-10 @ 23:13:16
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0