Promenad dag.


Idag ska jag ta vara på mig själv. Inte göra annat än ta hand om mig. Eller fram till tre iaf, då ska jag hämta byxorna jag köpte i fredags, dom var tvungna att läggas upp. Efter det drar jag till M, eller R blir det ju men det är ju för att träffa M. Lanet sög tydligen så jag missade inte direkt något. Nästa helg är det äntligen fest iaf. Så trött på att bara sitta hemma.
Imorgon börjar jag fasta igen. Fem dagar minst den här gången, det blir lagom.

Nu ska jag gå en lång promenad sen hem och dricka te och läsa ut Twilight.

Kommentarer
C viskar:

åh twilightböckerna är så grymt bra! :)

2009-02-01 @ 14:55:34
URL: http://piecesofwhat.webblogg.se/
B viskar:

Åh, jag har alla fyra Twilight böckerna i hyllan, men jag har fortfarande inte hittat tiden att plocka fram en av dom och börja läsa på grund av skola och gymmet.

Är den bra? :3

2009-02-01 @ 22:33:44
URL: http://rainbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0