Less fat but still fat.


Det går neråt! Vilket såklart är bra. Men fortfarande fet, fet, fet. Måste tillbaka, det måste jag verkligen för det här är inte acceptabelt.
Ca 400kcal idag och då överdriver jag lite. Blev ingen middag med M för jag glömde stavmixern hemma. Så det blir uppskjutet och det är ju rätt skönt.
Kollat priser på resor nu, ca 800kr för tur och retur! Asnice. Men kan inte köpa förän på lördag, jag får hoppas på att priserna ligger på ungefär lika då. Annars har jag inte råd att åka ner till blekinge/växsjö, vill så gärna dit och träffa Pam, Zipp och DietMe. Så söta och underbara personer är svårt att hitta! Nästan så jag tror att min hjärna hittat på dom för att jag inte ska känna mig ensam.

Åh va söt Bells var förresten!! Sjukt peppande att träffa någon i liknande situation och känner likadant om det.
Vi gick på kafé och drack grönt te och pratade i typ 3 timmar! Vi hade säkert kunnat suttit längre om jag inte var tvungen att gå eller om jag hade kommit i tid(!!).

Kommentarer
mickis viskar:

Hur mkt väger du och hur lång e du?

2009-02-25 @ 09:27:29
URL: http://babydollie.blogg.se/
Dme viskar:

Åh, du måste komma hiiit! Förstår du hur bäst och mys osv det hade varit? <3<3 Och jag finns på riktigt, så du behöver aldrig vara ensam!



Och tack för din kommentar btw :D

2009-02-25 @ 15:14:54
URL: http://giveitaminute.blogg.se/
Fototrixaren viskar:

Hoppas du får en fortsatt trevlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-25 @ 15:17:14
URL: http://fototrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0