Q and A.

Hur lång är du och vad väger du? Fastar du fortfarande?
Jag är ca 172cm  och har absolut ingen aning om vad jag väger atm för min våg är inavlad.
Ja och nej. Har precis börjat på en tredagars fasta för att rensa kroppen, alltså snarare en detox. Men jag avslutade 30 dagars fastan - which sucks.

Hur mycket väger ? Och hur mycket vill du väga?
Se fråga ett. Jag skull vilja väga 38kg.

vad vägde du när allt började? vad är din målvikt? och vad väger du nu?
Har som mest vägt 58kg med då ett bmi på 19,6. Se föregående

Vad har du för BMI?
Ingen aning. För mycket.

Kommentarer
Anita viskar:

38 kg? det skulle ge dig ett bmi på 12.



Jag kan lugnt säga dig att den dagen du når 38 kg står du inte längre på benen, utan ligger i en sjukhussäng med näringssond. Jag säger inte det här för att vara elak, det är bara ren fakta.

2009-04-27 @ 20:25:31

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0