Skor.

Åh vad jag behöver skor. Både vintriga skor och snygga högklackade. Det svåra är att hitta billiga, snygga OCH veganvänliga skor. Var i kistagallerian idag med P, provade finaste kläningen med ballaste kavajen.
Varför är man så fattig för?
Men funderar på att kolla second hand, borde hitta något fint. Det svåra där blir att veta om det är veganskt eller inte. Jag har nog inte råd i vilket fall!
Ska köpa råttorna i helgen<3 SJUKT jävla mysigt.

Whats up with my friends today? Både J och P tvingade på mig mat så till lunch blev det fyra gafflar med nudlar och till "middag" tre stycken sushi bitar. HERREGUD låt mig vara, jag är inte så smal att det spelar någon roll. Så nu har dom gett mig ångest istället! Hittade asbra träningsvideos på youtube som jag ska följa tror jag.

Nu är jag iaf peppad som satan! Imorgon och framåt ska bli skillnad!

Kommentarer
Johanna viskar:

Vad e det föe video?

2008-12-10 @ 22:47:06
URL: http://rosered86.blogspot.com/
Johanna viskar:

nice med råttor! Vad är de för några? Själv har jag två dumbo tjejer som är hur fina som hellst :p kämpa på! kram

2008-12-11 @ 09:49:00
URL: http://lifeofanamia.blogg.se/
Anonym viskar:

din sko är väl mkt veggie.

2008-12-11 @ 14:36:27
URL: http://willbethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0