Disney.

Igen<3 Knark alltså. Helt jävla underbart. Jag blir sentimental och lycklig för en stund, and you know what? It's fucking amazing!

R tittar klurigt på mig. VAFAN HÄNDE PÅ FESTEN? Jag får ryck, han kan ju inte säga massa saker som tyder på saker och sen typ "amen, om du inte kommer inte ihåg. Då är det lika bra att jag inte säger något"
Inte okej!
Han är tillsammans med min bästa vän, det får inte ha hänt något. Då skulle jag fan ta livet av mig. Men jag skulle skyllt på honom! Jag var galet drunk, jag hade nog inte kunnat göra något i det tillståndet.
Aja, det kommer väl fram nångång, dumma huvud.
Sov gott på er!


Kommentarer
C viskar:

okej, då gick det bättre för dej. för mej blev det 2 mackor för inte så länge sen /: ..

2008-12-04 @ 01:26:49
URL: http://carveyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0