Wednesdays make blood tingle

MEN FRUSTRATIONEN

Jag har mål varje onsdag som jag måste nå. Självklart är det alltid neråt och trots att jag nu gått ner nästan 6kg så lyckas jag aldrig nå målen på självaste måldagen.
Vad i hela helvete liksom.
Failar alltid precis innan, straffar mig själv liksom. Vet hur ledsen jag blir när jag åter igen måste göra rutan i excell arket röd.
 
Aja. Blir nog fasta och flygresa idag. Får se hur mycket jag kommer blogga i Sverige. Kommer antagligen hellre ligga naken i soffan med A och spela tv-spel. 

Kommentarer
Daniella, minus 80 kilo. viskar:

Naken och tvspel låter fett mycket bättre.

2013-02-06 @ 22:54:27
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0